Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji spraw w zakresie działania komórki organizacyjnej do archiwum zakładowego stosownie do ustalonego terminarza; wykonywanie czynności związanych z obsługą skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; przyjmowanie i podział korespondencji: rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie korespondencji z innymi jednostkami samorządowymi orz instytucjami; wykonywanie czynności kancelaryjnych na stanowisku; wpisywanie pism do rejestru korespondencyjnego biura; przepisywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji; przygotowywanie teczek spraw; przygotowywane zamówień dotyczących materiałów biurowych; realizowanie zadań punktu informacyjnego, w tym udzielanie interesantom informacji o rodzajach spraw załatwianych w Urzędzie Miejskim, udostępnianie interesantom formularzy wniosków, a w miarę ich potrzeb, kart usług dotyczących zadań realizowanych przez Urząd Miejski, udostępnianie interesantom materiałów promocyjnych, publikacji i czasopism dotyczących pracy Urzędu Miejskiego w zakresie przekazanym przez komórki organizacyjne.
StPr/25/0496
data rozpoczęcia pracy od 29.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN