1. Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy, w tym:
- przyjmowanie uporządkowanych akt kat. B, BE, A, BC z poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy;
- opracowywanie (porządkowanie, sprawdzanie i ewidencjonowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki;
- skanowanie;
- udostępnianie akt upoważnionym osobom, komórkom i jednostkom organizacyjnym Policji;
- udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie fotokopii (kserokopii) dokumentów, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji;
- przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. BC;
- zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji składowanej. Konserwowanie posiadanych zasób archiwalnych;
- wydzielanie z zasobu archiwalnego akt kat. B i BE, których termin przechowywania już minął - w celu przekazania ich na przemiał (zniszczenie) oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji związanej z wykonywaniem tych czynności;
- sporządzanie rocznego sprawozdania z wykonywanych prac archiwalnych i stanu posiadanego zasobu archiwalnego;
- prowadzenie cyklicznych szkoleń w zakresie archiwizacji;
2. Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w Komendzie, w której znajdują się przedmioty zabezpieczone w trakcie prowadzonych postępowań przygotowawczych (z wyłączeniem dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji) w zakresie ewidencjonowania dowodów rzeczowych, ich wydawania i przekazywania właściwym urzędom (organom), a także prowadzenia całości dokumentacji z tym związanej.
StPr/25/0393
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 967,95 PLN