Zamknij
16:56, 02.10.2021
Obecnie pracujemy nad wdrożeniem specjalnego oprogramowania do obsługi centrali telefonicznej, aby pacjentom można było łatwiej się do nas dodzwonić - informuje szef przychodni Novamed w Brodnicy. Przekonuje, że w efekcie obostrzeń pandemicznych pacjenci zyskali nowe możliwości obsługi, a w jego przychodni tylko co dziesiąta porada jest telefoniczna
Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu czasbrodnicy.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz